close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ביס בתפוח רקוב

רובי וינטרוביב אייר, תשעב04/05/2012

אני נוגס בו ואכן, בביס הראשון טעמו עסיסי וטוב וטעים. בביס השני באותו מקום של הביס הראשון, לפתע אני מזהה בפנים באמצע מן עיגול שחור קטן כזה, רקוב.

תגיות:
אחד הדברים שגרמו לי להתבעת (פחד פתאומי - בהלה - חרדה), זה שלקחתי לאכול תפוח אדום בגודל בינוני, נראה מאד עסיסי חיצונית, אדום יפה ככה. אני שוטף אותו והוא נראה ממש טוב ומבריק, "תאווה לעיניים".

אני נוגס בו ואכן, בביס הראשון טעמו עסיסי וטוב וטעים. בביס השני באותו מקום של הביס הראשון, לפתע אני מזהה בפנים באמצע מן עיגול שחור קטן כזה, רקוב. באינסטינקט ראשוני, אני מייד יורק בכיור את הביס השני. אני לוקח סכין ומחליט לחתוך אותו לרבע, לבדוק במקום הרקוב הקטן, מה קורה שם. אני חותך, ומתגלה לי חלק ממש ממש שחור ורקוב, אני חותך עוד לבדוק עד כמה, אני חותך לחצי, ולפני מראה מזעזע. מבפנים כל התפוח בעיגול ענק שחור אפור, מלא בריקבון אין סופי, ומן הסתם שורץ תולעים.

חיצונית לא היה שום סימן וזכר למה שמתחולל מבפנים. כמובן, שזרקתי מייד את התפוח, אבל הצמרמורת מהמראה הזה נשאר לי. ניסתי להבין, מה ה' רומז לי פה? אני הרי בחרתי את התפוח בחנות ירקות, היו שם עשרות תפוחים, ודווקא זה התגלגל לידי. ואז חשבתי על זה, (אני מדבר על עצמי אבל מן הסתם זה לא רק עלי) שזה בא ללמד אותי, שחיצונית אני יכול להיראות טוב והכל בסדר, אבל מבפנים הכל רקוב, שחור.

כאן זה עולם השקר, אתה לא באמת רואה את הנשמה שלך, אתה רואה את הגוף שלך, והכל נראה בריא ובסדר והחיים ממשיכים כרגיל, אבל מבפנים לך תדע כמה כתמים שחורים ורקובים יש בנשמה, אולי שם הכל שחור ורקוב.

אני מאחל לעצמי ולכולנו לעשות תשובה, ולהפוך את התפוחים הרקובים, ל"חקל תפוחין קדישין".

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה